دوره تربیت مربی مدیریت بحران پایتخت برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی مدیریت بحران با تدریس اساتید برجسته این حوزه توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، دوره تربیت مربی مدیریت بحران با شرکت داوطلبان این حوزه با هدف ارتقای آگاهی نسبت به مخاطرات طبیعی و آشنایی با فرماندهی حادثه از تاریخ ۳ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

فراخوان این دوره آموزشی به صورت عمومی از طریق مکاتبه با سازمان‌ها و شرکت‌هایی همانند شرکت نفت، گاز، برق، آب، هلال احمر، شهرداری‌ها و ادارات کل مدیریت بحران استان‌ها منتشر شده است.

این دوره با تدریس توسط ۱۰ استاد و در قالب ۱۶ سرفصل شامل چگونگی حضور در محیط‌های آموزشی، فن بیان و ارتباط مؤثر، آشنایی با فرماندهی حادثه، شناخت مخاطرات طبیعی و آمادگی در برابر آنها، آشنایی با مدیریت بحران، جامعه شناسی و روانشناسی بحران، امداد و نجات و آوار برداری، کمک‌های اولیه، تئوری و رفتارشناسی حریق، مدیریت اجتماعات و تخلیه اضطراری، اسکان اضطراری و موقت، رسانه و مدیریت بحران، حریق و اطفا حریق و کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دوره مذکور شامل ۴۰ ساعت آموزش تئوری به صورت مجازی آنلاین، ۱۶ ساعت آموزش مجازی آفلاین و ۴ ساعت آموزش عملی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری در قالب ۴ گروه مجزا برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، هر یک از داوطلبانی که بتوانند حد نصاب نمره ۷۰ را طی آزمون کتبی و شفاهی این دوره به دست بیاورند، موفق به دریافت گواهینامه دو زبانه و کارت مربیگری مدیریت بحران خواهند شد.

کد خبر: 26591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =