سالاری در حوزه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، کارنامه درخشانی دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر سالاری علاوه بر اینکه در حرفه خود متخصص و کاربلد است، تجربه لازم برای داشتن چنین سمتی را دارد.

حسین گودرزی؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص عملکرد دکتر سالاری در طی دوران مدیریت ایشان گفت: دکتر سالاری در اصلاح ساختارهای موجود در سازمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نقش بسیار خوبی ایفا کردند زیرا ایشان شروع‌کننده این موضوع بودند و اینکه آغازگر چنین طرحی بودن بیانگر نگاه ویژه ایشان به بازنشستگان بود و نکته درخشانی در کارنامه ایشان حساب میشود.

وی ادامه داد: دکتر سالاری علاوه بر اینکه در حرفه خود متخصص و کاربلد است، تجربه لازم برای داشتن چنین سمتی را دارد ولی با توجه به گستردگی این مجموعه، عملکرد ایشان مورد قبول بوده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: طی یک سالی که کمیسیون اجتماعی با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط بود ایشان نشان دادند که فردی قوی و متخصص در این امور هستند ولی متاسفانه به دلیل وجود برخی قوانین ایشان نمیتوانستند در امورات شستا مداخله کنند و دغدغه ایشان نیز وجود محدودیت‌های ناشی از این کار بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: در مجموع عملکرد دکتر سالاری خوب و قابل تقدیر است زیرا ایشان طرح هایی را در سازمان و البته کل کشور به اجرا درآوردند که با اجرای آن گره از مشکلات افراد کم برخوردار و ضعیف جامعه گشوده شد.

کد خبر: 27590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =