استان قزوین بهترین سطح دسترسی به تخت های بستری را دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین طی نشست با نماینده بوئین زهرا ضمن تقدیر از حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین بهترین سطح دسترسی بیماران به تخت های بستری را داشته و در زمان شیوع کرونا بیمارستان های تامین اجتماعی قزوین و تاکستان ۲۵ درصد بیماران کرونایی استان را پوشش داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد صادق بابایی ادامه داد: تاکنون ۱۲ هزار بیمار کرونایی در استان بستری شدند و هیچ سوبسید دولتی در این زمینه نداشته ایم و روزانه نیز بیش از یکصد بیمار در رازی و تاکستان بیمار کوید ۱۹ بستری  می کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین اظهار داشت: در مراکز درمانی غیرمستقیم، ۷۵۰ مرکز طرف قرارداد وجود دارد و نسخه الکترونیکی در مراکز ملکی نیز به عنوان زیر ساخت پرونده سلامت بصورت کامل انجام شده و در مراکزدرمانی غیر مستقیم نیز ۷۰ درصد انجام شده و امید است به بیش از ۸۰ درصد در مسیر نظارت افزونتر و کاهش مراجعات و کاهش اشتباهات و غیره صورت گیرد.

وی ضمن اشاره به داشتن مجهزترین ام آر آی در استان و کشور در بیمارستان رازی خاطر نشان کرد: مجهزترین هتلینگ بیمارستانی را در بیمارستان های رازی و تاکستان داریم و برای ۴۰ هزار بیمه شده با هدف کاهش مراجعات غیر ضروری پرونده سلامت تشکیل شده است.

کد خبر: 2801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =