پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت وزارت مردم است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن ضرورت پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی و تبیین حقوق متقابل آنها گفت: تقویت دانش و آگاهی عمومی و اختصاصی فعالین کارگری از مهمترین اولویت های شرکای سه جانبه در جهت توسعه کیفی این قشر است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی‌حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار صمیمی با نمایندگان مجامع ملی و استانی سراسر کشور ضمن تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات تشکل‌های صنفی گفت: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات تمام فعالین صنفی در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید کشور اعلام می‌دارد.

رعیتی فرد ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مستمر شورای عالی کار خاطرنشان کرد: امیدواریم در این شورا با بررسی مشکلات کارگران و ارائه طرح‌ها و راهکارهای عملی در رفع مشکلات و تقویت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

در ادامه این نشست سید محمد یار احمدیان رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران و عضو هیئت امنای تامین اجتماعی ضمن تشریح نوع فعالیت و سوابق و عملکرد گفت: این تشکل صنفی و ملی برای ایجاد بالندگی و تقویت مولفه های محیط کسب و کار کشور با رویکرد سه جانبه گرایی اعلام آمادگی می‌کند.

سید محمد یار احمدیان گفت: امیدواریم با تغییر شیوه و نگرش ها در جهت حفظ حقوق تشکل ها، شاهد برخورداری یکسان از جایگاه قانونی برای عموم فعالین این عرصه باشیم.

در این نشست، نمایندگان مجامع استانی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر: 34657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =