صدور خدمات فنی؛ روشی مناسب برای واردات کالاها

بیگی نژاد گفت: به دنبال این هستیم که تهاتر خدمات صورت گیرد بدین روش در قبال خدماتی که میدهیم کالاهایی را وارد کنیم.

هادی بیگی نژاد؛ نماینده ملایر و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با صادرات گاز در ازای واردات برنج به کشورهای همسایه که اخیرا توسط رییس اتاق بازرگانی ایران مطرح شده بود گفت: ما بیش از آنچه که تولید میکنیم به برنج نیاز داریم از سوی دیگر به دلیل تحریم ها، مشکلاتی در حوزه نقل و انتقالات پولی داریم به نظر میرسد این روش، روش درستی است که نیازهای کشور را بدین طریق حل میکنیم.

وی با بیان اینکه کشور با تحریم های یکجانبه فشارهای اقتصادی زیادی را متحمل شده است ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نیازهای کشور به کالاهای اساسی را تامین کنیم می بایست تهاتر انجام دهیم البته این روش مناسب است ولی ما به دنبال این هستیم که تهاتر خدمات صورت گیرد بدین روش در قبال خدماتی که میدهیم کالاهایی را وارد کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صدور خدمات فنی روش مناسبی برای واردات کالاست به طور مثال مهندسین کشورمان پالایشگاهی را در سوریه تکمیل کنند که به ازای این خدمات کالاهایی وارد کنیم.

بیگی نژاد عنوان کرد: چنانچه در قبال ارائه خدمات، کالا دریافت کنیم بسیاری از مشکلاتمان در حوزه تجارت خارجی نیز حل خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر: 34725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =