معرفی هیات رئیسه کمیسیون پایش و بهبود فضای کسب و کار اتاق تعاون

بیست و ششمین جلسه کمیسیون پایش و بهبود فضای کسب و کار اتاق تعاون ایران برگزار و هیات رئیسه جدید معرفی شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، بیست و ششمین جلسه کمیسیون پایش و بهبود فضای کسب و کار  با هدف ارائه گزارش عملکرد و برنامه ریزی اقدامات کمیسیون در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ و  برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

در این نشست، انتخابات هئیت رئیسه جدید کمیسیون پایش و بهبود فضای کسب و کار اتاق تعاون ایران برگزار و رضا علیخانزاده  مدیرعامل رنگ الوان بعنوان رئیس کمیسیون، اکبر حیدری دبیر اتاق تعاون استان البرز بعنوان نایب رئیس کمیسیون و علی مصطفایی مدیر  آمار و برنامه ریزی اتاق تعاون به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

حضور روسای سایر کمیسیون ها در این کمیسیون، ارائه راهکارهای اجرایی یا مدل رفع مشکلات و ضرورت بررسی و پایش فضای کسب و کار برای کل فرایند و زنجیره از مرحله تولید، توزیع تا مصرف، از مهمترین محورهای این جلسه بود.

همچنین در این نشست مقرر شد که اعضا کمیسیون نقطه نظرات خود را در خصوص اصلاح شاخص های پایش و بهبود کسب و کار (کل فرایند و زنجیره تولید، توزیع تا مصرف) آماده و  به کمیسیون اعلام کنند.

خاطر نشان می شود، بهره گیری از ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیان جهت ایجاد نوآوری در بهبود فضای کسب و کار به ویژه در حوزه های فناوری و اطلاعات، از دیگر مصوبات این نشست بود.

کد خبر: 36789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =