اولویت  ما تا زمان از بین رفتن کرونا، حفظ سلامت مسافران است

محمد رجبی، مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در پیامی، روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین،  محمد رجبی مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در پیامی به شرح زیر ۲۶ آذر ماه، روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت:

روز ملی حمل‌ونقل بر تمامی فعالان این حوزه مبارک باد

صنعت حمل و نقل از عوامل توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بشر در طول تاریخ بشر بوده است. به دلیل اهمیت این صنعت و برای ارج نهادن به تلاش فعالان این حوزه، ۲۶ آذر ماه در تقویم کشورمان به عنوان روز حمل و نقل نام‌گذاری شده است.
اکنون حدود یک سال است که به واسطه بیماری کرونا، این صنعت به خصوص بخش حمل و نقل مسافر دچار اختلال شده و بیماری بر اقتصادی که متکی بر گردشگری است، تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته است.
هیچ گونه پیش بینی قطعی برای بازگشت صنعت گردشگری به قبل در جهان وجود ندارد و زمان نجات از این بحران مشخص نیست. بدیهی است که نجات مشاغل و کاهش اختلالات در حوزه حمل و نقل و گردشگری نیاز به حمایت و کمک دولت دارد تا فعالان حوزه حمل و نقل و گردشگری بتوانند از این بحران با موفقیت عبور کرده و پس از کرونا توان و قدرت ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران را داشته باشند.
فعالان حوزه حمل و نقل و گردشگری از ابتدای سال ۹۹ خسارت زیادی بابت استرداد بلیت متحمل شدند اما با تمامی مشکلات به وجود آمده، شرکت رجا با توجه به دستورالعمل‌ها مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی، تلاش می‌کند با استفاده از تمام توان، شرایط مطمئنی را برای کسانی که برای سفر ضرورت دارند ایجاد کند.
ما کماکان به عهد و مسئولیت خود پایبند هستیم و اولویت اول ما تا زمانی که این بیماری به طور کامل از بین نرفته است، حفظ سلامت مسافران است.  
این روز بهانه خوبی است تا دست مریزاد بگویم به تمام همکارانم در این حوزه، کسانی که حدود یک سال است که با تعهد و مسئولیت بیشتر به واسطه حفظ سلامت مسافران تلاش و زحمتی بیش از گذشته داشته و با احساس مسئولیت عمیق خود در حالی که کرونا سلامت خودشان را نیز تهدید می‌کند، همچنان در خدمت به مسافران از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
امیدواریم این بیماری هرچه زودتر از جهان رخت بسته و آینده‌ای روشن پیش روی صنعت حمل‌ونقل و گردشگری کشور داشته باشیم.

کد خبر: 3728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =