اجرای طرح هر شهرک صنعتیِ برخوردار، یک شهرکِ مهارت

"محمد رضا شاه پسند" معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: برنامه‌ریزی برای توانمندسازی نیروی انسانی در صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی با بهره‌گیری از ظرفیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در قالب طرح «هر شهرک صنعتیِ برخوردار، یک شهرک مهارت» انجام می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای، معاون وزیر صمت و رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه آموزش های مهارتی و توانمندسازی نیروی انسانی نشست مشترکی برگزار شد.

در این نشست که در راستای توسعه همکاری مشترک با بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد برگزار شد، مقرر شد در اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز صنایع و تسهیل در استقرار آموزشگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی در قالب طرح «هر شهرک صنعتیِ برخوردار، یک شهرکِ مهارت» و ایجاد و راه اندازی مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی توسط واحدهای صنعتی در شهرک ها برنامه ریزی لازم انجام شود.

در این نشست، شاه‌پسند ضمن معرفی ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تشریح اقدامات و رویکردهای توانمندسازی نیروی انسانی، بر عملیاتی شدن تفاهمات فی مابین تأکید کرد.

سپس رسولیان، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ضمن استقبال از ورود سازمان به حوزه توانمندسازی صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی بر بهره‌گیری از ظرفیت آموزشگاه‌های آزاد و بخش خصوصی در آموزش تاکید کرد.

 در این نشست مقرر شد ظرف ۱۵ روز نمایندگان دو طرف  تفاهم نامه عملیاتی و اجرایی را تنظیم تا  همکاری مشترک در حوزه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با جدیت آغاز و پیگیری شود.

کد خبر: 37910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =