تیم اقتصادی دولت نظارت بیشتری بر قیمت و کیفیت کالاها داشته باشد

سلیمی گفت: انتظارمان از دولت آقای رییسی این است که تیم اقتصادی نظارت بیشتری بر کنترل قیمت و کیفیت کالاها داشته باشد.

اصغر سلیمی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، در خصوص وضعیت کنترل گرانی ها در کشور، با بیان اینکه دولت باید هرچه سریع‌تر با اخلالگران اقتصادی برخورد کند، گفت: در حال حاضر اقداماتی برای کنترل گرانی‌ها انجام نشده و اگر شرایط حال را با اواخر دولت آقای روحانی مقایسه کنیم، قیمت اجناس، رشد زیادی داشته است.

وی ادامه داد: انتظارمان از دولت آقای رییسی این است که تیم اقتصادی نظارت بیشتری بر کنترل قیمت و کیفیت کالاها داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور دلالان در فضای کشور سبب بوجود آمدن مشکلات زیادی شده است، متاسفانه سیستم کشور دلال بازی است و این دلالان هستند که بین دولت و مردم واسطه شده و اجناس را به نام مردم می‌خرند و خودشان به سود می‌رسند.

سلیمی عنوان کرد: اکثر کشورها با اتخاذ برنامه هایی توانسته اند تورم موجود را کنترل کنند ولی متاسفانه در کشور ما ضعف بزرگی در کنترل تورم وجود دارد و در شرایطی که مجلس، دولت و قوه قضاییه یکدست هستند، انتظار داریم شرایط هرچه سریع تر بهبود یافته و در این راستا مجلس آماده همکاری و همراهی با قوای دیگر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تورم بالا، گرانی اقلام و اجناس، عدم کنترل بازار، وجود اخلال گران در اقتصاد همگی سبب شده تا مردم با مشکلات معیشتی زیادی روبرو شوند و باید تاکید کنم که مردم از شرایط موجود خسته شده اند و لازم است که هرچه سریع تر دولت اقدامات  لازم برای رفع این مشکلات انجام دهد.

پایان پیام/

کد خبر: 38456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =