رئیس بنیاد شهید: جامعه نیازمند فداکاری است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه نیازمند فداکاری است و بدون ایثار جامعه مرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، امیرحسین  قاضی زاده هاشمی عصر سه شنبه در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار شهرستان های استان تهران که در حوزه هنری تالار اندیشه برگزار شد، افزود: همیشه عده ای با فداکاری و از خودگذشتگی جان خود را برای همنوعان به خطر می اندازند و برخی نظیر رزمندگان در دفاع مقدس، کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا و آتش نشان به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره از سوی حوزه فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران کار بسیار پسندیده‌ای  است و با این حرکت مردمی سازی حوزه ایثار را فراهم کردند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: نقش آفرینان این حوزه مردم هستند و کسانی هم که از ثمرات آن برخوردار می‌شوند مردم هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: از تشکل‌های مردمی در این عرصه استفاده شده و سازمان ما بستر و بسترساز است.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار امیدواری کرد: همه شهرها، بخش‌ها و روستاها وارد جریان برگزاری جشنواره ایثار شوند و به صورت مویرگی در هر مسجد و محله شاهد برگزاری این رویداد باشیم.

وی با تأکید براینکه ما باید به خانواده های مختلف نزدیک شویم و بنیاد شهید به تنهایی نمی‌تواند و باید از ظرفیت سایر نهادها و مراکز استفاده کنیم، گفت: باید در این خصوص برنامه مشترک تعریف کنیم که با وزارت ورزش و جوانان این کار را انجام داده‌ایم و باید با وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، نهادها و مراکز دیگر نیز این برنامه‌های مشترک را تعریف کنیم.

در مراسم اختتامیه نخستین فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پوستر دومین دوره فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» رونمایی شد.

کد خبر: 39229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =