مذاکرات وین؛ بهانه‌ای برای ایجاد نوسانات ارزی

رضایی گفت: عده‌ای از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و مسائل داخلی و خارجی را فرصتی برای ایجاد تلاطم در بازار ارز می‌دانند.

علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در رابطه با نوسانات قیمت ارز طی روزهای اخیر با بیان اینکه شرایط پیش آمده مناسب نیست، گفت: عده‌ای از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و مسائل داخلی و خارجی را فرصتی برای ایجاد تلاطم در بازار ارز می‌دانند.

وی ادامه داد: این افراد فقط به دنبال منافع خودشان هستند و مهم نیست که سایر اقشار جامعه به ویژه طبقه پایین از این نوسانات متضرر می‌شوند، متاسفانه در کشور ما قیمت‌ها با نرخ دلار تعیین می‌شود و هر چقدر قیمت دلار بالا می‌رود نرخ اقلام و کالاها نیز افزایش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد از دشمن هم بدتر هستند، تصریح کرد: اخلال گران بازار ارز، مذاکرات برجام را بهانه‌ای برای افزایش قیمت دلار می‌دانند به همین دلیل است که هر اتفاق کوچک در وین می‌تواند بر این بازار تاثیر بگذارد و سودجویان این بازار نیز می‌توانند به اهداف خود برسند.

رضایی عنوان کرد: امیدواریم دولت محترم هرچه سریع‌تر به این بازار نیز ورود کرده و با اخلال گرانی که بازار را به هم ریخته و موجب نارضایتی و ناامیدی مردم شده‌اند مقابله کند.

کد خبر: 39349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =