اعلام آخرین آمار وضعیت تعاونی‌های بانوان

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از امکان پیگیری تعاونی های حوزه کشاورزی و کلیه تولیداتی که نیاز به صدور مجوز تخصصی دارند با توجه به توافقات انجام شده با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، پس از احصا و ارسال لیستی در خوشه کشاورزی و تولیدات روستایی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، خاطره استادرضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب گفت: براساس مصوبات کمیسیون بانوان، نمایندگان کمیسیون ها در استان ها نسبت به بررسی وضعیت کمیسیون در اتاق تعاون استان، میزان هماهنگی و نحوه تعامل و همکاری همچنین تفویض مسئولیت در حوزه های  مرتبط اقدام خواهند کرد.

وی افزود: در آخرین نشست کمیسیون تخصصی بانوان مقرر شد که اعضا نسبت به ارسال آخرین آمار موثق موجود و فعال تعاونی ها و اتحادیه هایی که با فعالیت هفتاد درصدی بانوان در استان فعالیت می کند در بازه زمانی ۷روزه اقدام کنند.

رضایی بیان داشت: با توجه به اعلام برنامه اجرایی کمیسیون، مرکز تحت برنامه خوشه های تخصصی تعریف شده در طرح ملی شبکه تعاون تجارت و طی مراحلی در استانهای پایلوت از جمله  کردستان(برنامه ریزی وعملیاتی) مرکزی(مقدمات و جلسات اداری) تهران(برنامه ریزی و عملیات)، نمایندگان استان ها  نسبت به برگزاری جلسات اداری و اجرایی در استان با هماهنگی شورای عالی استان در استانداری و مدیر امور بانوان ظرف دوهفته اینده ۱۴روز کاری.   اقدام کنند.

به گفته وی؛ مطالعه آخرین نسخه طرح شبکه، پیگیری امور اداری حوزه غذا و دارو از طریق پنل اداری چارگون،

پیگیری امور اشتغال با توجه به نشست مشترک معاونت اشتغال بهزیستی کشور، از مهمترین مباحث مطرح شده در این کمیسیون بوده است.

رئیس کمیسیون در ادامه به کمیته های ذیل خوشه های تخصصی شبکه تعاون تجارت اشاره کرد و گفت:

کمیته های ذیل خوشه های تخصصی شبکه شامل کمیته جوانان و ورزش، کمیته سلامت و درمان، کمیته بانوان مرزنشین و کمیته اموزش و دانش بنیان  می شود.

کد خبر: 40461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =