موافقت با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی

درنشست شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، مدیران چهار مؤسسه عامل، موافقت خود را با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی مطابق با شیوه نامه تنظیم شده اعلام کردند و این موضوع به شعب استانی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستایی و عشایری با حضور دکتر "حجت الله عبدالملکی"وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست، بند ۲ صورتجلسه دهمین نشست کارگروه ملی را مبنی بر پرداخت تسهیلات، موضوع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع بازپرداخت به طور دقیق بررسی کرد.

"محمود کریمی بیرانوند" سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، "روح الله خدارحمی" مدیرعامل بانک کشاورزی، "حجت الله مهدیان" مدیرعامل بانک توسعه تعاون، "نعمت الله رضایی" مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و "سیداصغر جلیلی نیا" معاون اعتباری و بین الملل پست بانک ایران در این نشست حضور داشتند.

حاضران به پرسش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قانون مذکور پاسخ و گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند.

"رامین اسدی" مدیر پروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز در این نشست گزارشی از پرداخت تسهیلات مبنی بر قانون حمایت از توسعه و ایحاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری ارائه کرد.

کد خبر: 40529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =