اقتصاد کشور به نتیجه مذاکرات وین وابسته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره برای مذاکره یکی از تاکتیک های سیاست خارجی به ویژه برای دولت های غربی است به همین جهت نباید اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را داد.

سید غنی نظری خانقاه؛ نماینده مردم خلخال و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در خصوص تاثیرات مذاکرات وین بر بازارهای داخلی گفت: مثبت شدن روند مذاکرات تاثیر خوبی بر بازارهای داخلی خواهد داشت، چنانچه تحریم ها و مشکلات بانکی رفع شوند قطعا در حوزه اقتصادی کشور شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: چنانچه توافقات به نتیجه برسد و پول های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف آزاد و به کشور برگردانده شوند قطعا اثرات مثبت آن را بر قیمت کالاها در داخل به ویژه کاهش نرخ ارز مشاهده خواهیم کرد.

نظری با بیان اینکه یکی از شروط اصلی ایران  راستی آزمایی است، افزود: مذاکرات باید به سمتی رود که مردم اثرات مثبت آن را ببینند ولی در حال حاضر مسیر مذاکرات به سمت فرسایشی شدن میرود که این موضوع مورد قبول ما نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مذاکره برای مذاکره یکی از تاکتیک های سیاست خارجی به ویژه برای دولت های غربی است به همین جهت نباید اجازه فرسایشی شدن مذاکرات را داد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در حال حاضر اقتصاد کشور به نتیجه مذاکرات وابسته است اگر مذاکرات نتیجه‌بخش و مثبت باشد قطعا  وضعیت اقتصادی کشور نیز از حالت آشوب و تلاطم خارج خواهد شد.

کد خبر: 40808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =