انتصاب مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان فنی و حرفه‌ای

طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمد جواد جامه بزرگی» به سمت «مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» منصوب شد.

 به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمد جواد جامه بزرگی» به سمت «مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» منصوب شد.

 در این حکم آمده است:

جناب آقای محمد جواد جامه بزرگی

با سلام

  نظر به پیشینه ارزشمند، تعهد و تجارب شایسته جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان» منصوب می شوید.

امیداست ­با توجه به اهمیت و جایگاه حوزه های مختلف ماموریتی آن دفتر و با تاکید بر رعایت دقیق و کامل اصول حرفه ای تصریح شده در شرح وظایف آن مجموعه، با تدبیر و محور قراردادن کرامت های اخلاقی و رویکردهای فرهنگی، فصل نوینی از توسعه و تعمیق جایگاه حراست در ستاد و ادارات کل استانی محقق گردد.

اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم، انگاشته می شود، مورد انتظار اینجانب می باشد و بی تردید در این عرصه استفاده از تجربیات و توانمندی های عناصر مومن، متعهد و انقلابی نقش تعیین کننده ای در تحقق این اهداف خواهد داشت.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله، گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

این گزارش می افزاید رحمت اله مهنی، پیش از این عهده دار این سمت بود.

کد خبر: 42249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =