پرستاران در خط مقدم سلامت آحاد جامعه تلاش می کنند

فرماندار اردبیل با حضور در بیمارستان سبلان اردبیل از پرستاران این بیمارستان تقدیر کرد و گفت: پرستاران در خط مقدم سلامت آحاد جامعه تلاش می کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس امامی یگانه فرماندار شهرستان اردبیل به همراه مهندس ضربی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان، دکتر خلفی زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر شاپور نوجوان رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل، با حضور در بیمارستان سبلان ضمن تبریک روز پرستار، با اهدای شاخه گل از تلاش ها و زحمات پرستاران تجلیل کردند.

در این دیدار مهندس امامی یگانه ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی پرستاران، بهیاران، پزشکان و سایر کادر درمانی در بخش های مختلف حوزه درمان، افزود: در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا تلاشها برای نجات جان بیماران مضاعف شده و کادر درمان ایثارگرانه بر بالین بیماران حاضر می شوند.

وی ادامه داد: پرستاران دوری از خانواده و ساعات نامشخص حضور در مراکز درمانی را تحمل می کنند و بعنوان رزمنده ای در خط مقدم برای سلامتی آحاد جامعه از جان و دل تلاش می کنند.

مهندس ضربی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز با اشاره به تلاش کادر درمان برای کنترل بیماری کرونا و همکاری جمعیت هلال احمر استان با حوزه سلامت، افزود: جمعیت هلال احمر همیشه در کنار مردم و کادر درمانی برای بهبودی و سلامتی بیش از پیش آحاد جامعه تلاش می کند و برای کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دکتر نوجوان رئیس بیمارستان سبلان اردبیل در این دیدار صمیمی ضمن قدردانی از حضور دلگرم کننده مسئولین شهرستان اردبیل و حمایت همه جانبه از کادر درمان به ویژه پرستاران زحمتکش افزود: این بیمارستان در سه مرحله و در دوران پیک بیماری کرونا بیش از 700 نفر را بستری کرده است که در سایه حمایت همه جانبه سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برای بهبودی و سلامتی بیمه شدگان و سایر مراجعه کنندگان تلاش کردیم.

کد خبر: 4274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =