بالابردن کیفیت از اهداف واگذاری خدمات به بخش خصوصی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه هدفمندسازی سیستم و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر، از اهداف واگذاری خدمت رسانی به بخش خصوصی است، گفت: از هر روشی که ارتباط ما با مردم و مددجویان را قوی تر کند استقبال خواهیم کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از  ایرنا، علی محمد قادری در جلسه شورای اداری بهزیستی استان فارس افزود: در حال حاضر حدود ۱۸۶ مرکز مثبت زندگی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند و  استفاده از توانمندی بخش خصوصی مد نظر است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به موضوع کودکان کار و خیابان و ساماندهی آن ها، بر بهره مندی از پتانسیل شرکای اجتماعی و سایر ارگان های درگیر در مبحث کودکان کار و خیابان تأکید کرد.

مدیر کل بهزیستی فارس نیز با اشاره به لزوم رعایت حقوق مددجویان و انجام قوانین و دستورالعمل ها افزود: امر آموزش، بازآموزی، امتیازدهی، رتبه‌بندی و حمایت های ویژه از مددکاران بهزیستی به عنوان خط اول سازمان باید مورد توجه جدی باشد.

سید محمدصادق کشفی نژاد همچنین به انجام ۹۳ هزار و ۷۳۹ مورد بینایی سنجی برای کودکان ۳ تا ۶ سال از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت ۲۰۸ پایگاه فعال شهری و روستایی برای سنجش کودکان ۳تا۶سال در استان فعال هستند و این روند در مراکز مثبت زندگی و مجتمع های خدمات بهزیستی برای کودکان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه پس از این نشست با ۵ قلوهای تازه متولد شده استان فارس و خانواده آن‌ها در بیمارستان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفتند.

سه پسر و دو دختر هفته گذشته در یک زایمان در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز به دنیا آمدند. مادر ۴۰ ساله این نوزادان در زایمان نخست خود هم دو قلوزایی داشته است.  زمان بارداری این مادر باردار ۲۸ هفته طول کشید که حال برخی از نوزادان با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بکار گرفته شده نسبتا خوب است.

کد خبر: 43715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =