تلاش مجلس رسیدن تامین اجتماعی به درآمدهای پایدار است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به همسو بودن مجلس و دولت تلاش بر این است تا بدهی های دولت به سازمان پرداخت شده و به درآمدهای پایداری دست یابند.

بهروز محبی نجم‌آبادی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با لزوم حمایت از سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی به واسطه مطالبه زیادش از دولت، در انجام خدمات‌رسانی و مسئولیت‌هایی که دارد دچار مشکل شده است؛ بدین معنا که، بدهی های دولت ها به این سازمان که طی سالیان طولانی پرداخت نشده و انباشته شده است سبب شده تا دولت سیزدهم نیز با مشکلاتی روبرو شود. در واقع این بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی مختص دولت سیزدهم نیست بلکه بدهی دولت‌های پیشین است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که برای مجلس اهمیت بالایی دارد این است که مصوباتی داشته باشد تا بدهی‌های دولت به سازمان پرداخت شود تا این سازمان نیز بتواند به وظایف خود بهتر عمل کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به دنبال افزایش توانمندی های سازمان تامین اجتماعی است عنوان کرد: با توجه به اینکه در کشورمان درصد بسیار بالایی از اقشار جامعه با سازمان تامین اجتماعی در ارتباط هستند چنانچه این سازمان توانمند شود قطعا خدمات گسترده‌ای را برای زیرمجموعه خود ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار و جغتای در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به همسو بودن مجلس و دولت تلاش بر این است تا بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود و این سازمان به درآمدهای پایداری دست یابد.

محبی نجم آبادی در پایان عملکرد مدیریت سازمان تامین اجتماعی در دوره اخیر را قابل قبول عنوان کرد و افزود: شخصیت، کارنامه و گذشته ایشان خوب و قابل دفاع است و امیدواریم برنامه‌های پیشبردی را به بهترین شکل به اتمام برساند.

کد خبر: 45388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =