۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 45532

انقلاب اسلامی ایران؛ عطیه‌ای آسمانی برای ملت و آزادیخواهان جهان

علی محمودی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تامین اجتماعی
انقلاب اسلامی ایران؛ عطیه‌ای آسمانی برای ملت و آزادیخواهان جهان

از آن زمان که پرچم انقلاب اسلامی بر بلندای جهان به اهتزاز درآمد؛ با دو بال سبز و سرخ عطیه: و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین (القصصص/۵) را همچو عطیه ای آسمانی پیش روی ملت ایران و آزادیخواهان جهان قرار داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ارمغانی کم نظیر که ملت ایران مفتخر به میزبانی آن رویداد تاریخ ساز شده و تمام جبهه باطل می کوشد تا این سند افتخار را از این ملت بستاند.
همکاران گرامی
 انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین مقدمات ظهور در دهه پنجم از حیات خود با هجمه ها و آسیبهایی روبروست که آحاد ملت را به پاسداری و صیانت فرا می خواند.
 - دشمن در تلاش است که مردم را از انقلاب و استقلال پشیمان کند.
 - سرمایه امید و انتظار ملت را به یأس و سرخوردگی مبدل سازد.
 -  آرمان دشمن، ناکارمد سازی و ناتوانی دستگاه اجرایی و خدمتگزاران ملت
- او؛ جز از راه ترویج فساد در همه ابعادش و بویژه فساد اداری و اقتصادی راهی بر غلبه بر انقلاب نمی بیند.
- می داند که وحدت و انسجام ملت و خدمتگزارانش سدی پولادین است.
- او به یاد می آورد که انقلاب با حضور مسئولانه مردم و مستظهر به ارتش بیست میلیونی و اطلاعات ۳۰ میلیونی تمام دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اورا به خاک مذلت نشاند.
- او می داند که دستاوردهای راهبردی ملت ایران معادلات و محاسبات ملت های جهان را متحول خواهد کرد،
خواهران و برادران عزیز
 برکسی پوشیده نبود و نیست که نبرد حق علیه باطل به مرحله سرنوشت سازی رسیده است و جبهه مقاومت می کوشد تا با سامان یافتن در تراز تمدن نوین اسلامی زمینه را برای ظهور خورشید ولایت و امامت ذخیره عظمای خلقت فراهم سازد؛ آرمانی که انقلاب اسلامی ملت ایران، گلی از آن گلستان بود.
فرهیختگان ارجمند
 سنت الهی بر نصرت حق خواهان قرار گرفته و پیروزی مستضعفان پایان محتوم تاریخ است، حال این مائیم که در معبر انتخابیم، این عرصه محدودیت را درمی نوردد و هرکس را به اندازه ظرفیت و بضاعتش بهره مند می سازد.
پس ای منتخبانِ این مأموریت سترگ؛ به هوش باشید که ماموریت امروزین ما ناکامی و شکست جهانی استبداد و طاغوت جهانی است پس باید برای چنین رسالتی مهیا شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و شهدای این مسیر پرافتخار به ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و ابومهدی المهندس و همچنین شهدای سلامت که فداکارانه از جمعیت به مثابه یکی از ارکان منافع حیاتی کشور، محافظت کرده و جان خود را در این راه نثار کردند؛ برای همه این ستارگان سپهر شهادت علو درجات را آرزو نموده و فرا رسیدن طلوعی دیگر از فجر انقلاب را به محضر بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحق ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) و عموم همکاران که در سلسله خادمان سلامت مجاهدت می نمایند، تبریک عرض نموده  و از درگاه پروردگار بی همتا  عزت و سربلندی یکایک  خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران را مسألت می نمایم.
انقلابتان مهدوی و عزتتان مستدام باد

کد خبر: 45532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =