بهبود شرایط بازپرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در صورت توافق مذاکرات وین

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد قطعا شرایط بهتر شده و در این صورت دست دولت در پرداخت بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی نیز باز خواهد شد.

یعقوب رضازاده؛ عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از محل بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی گفت: رقم بالای بدهی به دلیل کوتاهی دولت ها در پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی بوده، که در حال حاضر این امر در راستای پرداخت حقوق بازنشستگان در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا طی جلسه ای که با دکتر میرکاظمی، رییس محترم سازمان برنامه و بودجه داشتم موضوع حمایت از سازمان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ را مطرح کرده بودم و نظر ایشان نیز به این موضوع مساعد بود.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با توجه به وجود تحریم ها و محدودیت در مبادلات اقتصادی، درآمدهای دولت حاصل از فروش نفت نیز زیاد نبوده ولی چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد قطعا شرایط بهتر شده و در این صورت دست دولت در پرداخت بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی نیز باز خواهد شد.

رضازاده عنوان کرد: رییس جمهور محترم با توجه به حساسیت هایی که در اجرا دارند، به دنبال تامین مطالبه سازمان تامین اجتماعی از دولت است و سعی بر این دارد تا به طور کامل بدهی دولت را پرداخت کند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یکی از مهم ترین سازمان ها در امور اجرایی کشور است زیرا سیاست ها و تصمیمات گرفته شده در این سازمان، آحاد زیادی از مردم را تحت تایر قرار میدهد و هدف مجلس نشز رضایت خاطر و آرامش مردم است.

کد خبر: 45693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =