پیگیری متناسب‌سازی دائمی مستمری‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس

اسماعیلی گفت: پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مجلس پرداخت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از محل بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی بود ولی متاسفانه کمیسیون تلفیق بودجه با رقم ۹۰ هزار میلیارد تومان موافقت کرد.

ولی اسماعیلی؛ رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان برکات جامعه ما هستند و از هیچ کمکی برای ارتقا کیفیت زندگی آنها دریغ نمی‌کنیم. در همین راستا مجلس نیز در تلاش برای احقاق حق این عزیزان است.

وی ادامه داد: برای تأمین اعتبار لازم در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال آینده کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاداتی ارائه کرده بود که لازمه آن پرداخت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان  از محل بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی بود ولی متاسفانه کمیسیون تلفیق بودجه با رقم ۹۰ هزار میلیارد تومان موافقت کرد.

اسماعیلی عنوان کرد: این رقم فعلا در کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شده و سعی ما این است که در صحن علنی مجلس این رقم را به همان رقم پیشنهادی کمیسیون اجتماعی که ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود برسانیم.

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه ماست که از منزلت و عزت بازنشستگان حمایت کنیم بیان کرد: تورم بالا، اصلی ترین دغدغه مردم است زیرا به تبع آن شاهد گرانی ها  و سخت شدن زندگی مردم به ویژه بازنشستگان هستیم.

متناسب‌سازی دائمی مستمری‌ها را پیگیری می‌کنیم

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر مثبت و موافقی بین مجلس و دولت برای همسان سازی حقوق بازنشسته ها وجود دارد، افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس ماه‌هاست با هدف افزایش حقوق بازنشستگان، موضوع متناسب‌سازی دائمی مستمری‌ها را دنبال و پیگیری می‌کند و در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز در کنار بازنشستگان خواهد بود.

کد خبر: 45840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =