دولت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند

سرمدی گفت: در کمیسیون اجتماعی مجلس با راهکارهایی در قالب بودجه و متمم‌های ارائه شده، سعی می‌کنیم تا پرداخت مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت را نهایی کنیم.

کیومرث سرمدی؛ عضو کمیسیون اجتماعی و تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت باید به منابع حمایتی و پرداخت بدهی‌های خود به صندوق سازمان تامین اجتماعی توجه کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با راهکارهایی در قالب بودجه و متمم‌هایی که ارائه شده سعی میکنیم تا این موضوع را نهایی کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صندوق تامین اجتماعی متعلق به کارگران است عنوان کرد: دولتها در بسیاری از مشکلات خود از محل سرمایه کارگرانی که متعلق به دولت نبوده‌اند هزینه کرده اند، از جمله پرداخت مقروضات باشگاه‌ها به مربیان خارجی که این به معنای سوء استفاده از درآمدهای این صندوق است که به نفع کارگران نیست.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: دولت به علت اینکه حدود ۲۵ خدمات یارانه‌ای به آحاد جامعه می‌دهد ماهیانه ۴۵۰۰ میلیارد تومان بدهی روی دست سازمان تامین اجتماعی می‌گذارد و بدهی های خود را نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌کند.

سرمدی تاکید کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که روزهای سختی را می گذرانیم حمایت از بازنشستگان را وظیفه خود دانسته و به عنوان یک عضو کمیسیون اجتماعی پیگیر حق و حقوق آنها هستم.

کد خبر: 46009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =