قول داده بودیم بازنده نباشیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: اولین بار بود که در این شرایط قرار گرفته بودیم و نمی‌خواستیم ببازیم زیرا به خودمان قول داده بودیم که آخرین بازی اصفهان را بازنده از سالن بیرون نرویم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، رحمان محمدی‌راد، عصر امروز(یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) پس برد ۳بر ۲ مقابل سایپا، اظهار کرد: در شرایطی قرارگرفته‌ایم که بازیکنان خسته و نگران هستیم. جایگاه‌مان برای پلی‌آف مشخص شده و انگیزه‌سازی در بازیکنان برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند، سخت است.

وی افزود: خوشحالم با بازیکنانی کار می‌کنم که از لحاظ ذهنی به قدری قوی هستند که تقابل با هر تیمی را در ذهنشان قبول کرده و با تمام قدرت در برابرشان بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: قبل از بازی هم فکر نمی‌کردم که بازی راحتی داشته باشیم و اگر این تصور را داشتم با ارنج دیگری به زمین می‌آمدیم.  

محمدی‌راد تصریح کرد: در ست اول با اینکه در امتیازات جلو بودیم، اما با دو اشتباه کودکانه نتیجه را واگذار کردیم. بعد از واگذاری دو ست، تلاش کردیم سه ست باقی را با تمام قوا بازی کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم.  

وی در خصوص شروع مرحله پلی‌آف، خاطرنشان کرد:  در مرحله پلی‌آف شرایط مساوی برای هر هشت تیم ایجاد شده و در تهران بازی‌ها به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود. نتایجی که تاکنون در لیگ شاهد بودیم و گواه آن است که همه تیم‌ها توان برد یکدیگر را دارند و منتظره یک پلی‌آف جذاب هستیم.

محمدی‌راد گفت: امیدوارم بتوانیم زحماتی که تا اینجای کار کشیده‌ایم را به نتیجه برسانیم و شرایط را مرحله به مرحله برای خود بهتر کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به مصدومیت میرزاجانپور در طول بازی، تصریح کرد: مجتبی میرزاجانپور با گرفتگی عضله ران پا مواجه شد که به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی نباشد، پزشک تیم در حال بررسی شرایط ایشان است. وی جزو بازیکنانی است که در بازیهای زیادی حضور داشت و این اتفاقات طبیعی است. امیدوارم ایلگری، بازیکن سایپا نیز دچار مشکل جدی نشده باشد.  

محمدی‌راد تاکید کرد: این لیگ، یک لیگ ماراتن‌گونه است که تازه شروع شده و فکر می‌کنم قسمت مهم آن باقی مانده است. سعی می‌کنیم بازیکنان‌مان را نگه داریم.

انتهای پیام 

 
 

کد خبر: 46050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =