بدهی دولت به تامین اجتماعی حق‌الناس است

مظلومی گفت: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، حق الناس بوده و این مبلغ در واقع متعلق به بازنشستگان و کارگران است.

محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در رابطه با مطالبه سازمان تامین اجتماعی از دولت با تاکید بر ضرورت پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی از سوی دولت گفت: بدهی دولت به این سازمان، حق الناس بوده و این مبلغ در واقع برای بازنشستگان و کارگران است.

وی ادامه داد: چنانچه دولت بدهی خود را پرداخت کند سازمان تامین اجتماعی نیز میتواند خدمات بهتر، مطلوب تر، بی منت و مهم تر از همه در شان  و منزلت بازنشستگان ارائه دهد و اصرار ما نیز بر این موضوع است.

مظلومی با تاکید بر اینکه دولت باید تلاش کند تا به شیوه‌های مختلف نسبت به پرداخت بدهی خود به این سازمان اقدام کند افزود: نظر کمیسیون اجتماعی برای تعیین مبلغ بازپرداخت بدهی برای سال آینده، ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود که متاسفانه کمیسیون تلفیق فقط با ۹۰ هزار میلیارد تومان آن موافقت کرد ولی خواسته نمایندگان و به ویژه رییس کمیسیون اجتماعی به تصویب ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است.

 نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس اظهار کرد: تلاش‌ها در این راستاست که در صحن علنی مجلس رقم پیشنهادی کمیسیون اجتماعی که همان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است تصویب شود و نظر اکثر نمایندگان نیز بر تحقق این موضوع است.

کد خبر: 46114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =