میزبانی نجف آباد از مسابقات پرورش اندام کارگران

شهر نجف آباد اصفهان از مسابقات پرورش اندام کارگران کشور میزبانی می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور کارگران، از امروز سه شنبه به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان آغاز خواهد شد. در این دوره از مسابقات که به مدت ۴ روز با حضور ورزشکاران کارگر پرورش اندام برگزار خواهد شد، شاهد رقابت نفرات در بخش فیتنس خواهیم بود. 

لازم به ذکر است امروز ورزشکاران وزن کشی خواهند شد و رقابت خود را از فردا (چهارشنبه) ۲۰ بهمن ماه آغاز خواهند کرد. سالن شهید حججی شهر نجف آباد میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود. رقابت‌های پرورش اندام کارگران به دلیل اینکه به نوعی رقابت برای انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌رود، اهمیت زیادی دارد و ورزشکاران علاوه بر تلاش برای کسب عناوین در این رقابت کشوری، برای رسیدن به پیراهن تیم ملی پرورش اندام ایران نیز با هم رقابت نفس گیری خواهند داشت. 

این دومین دوره برگزاری این رقابت‌هاست و دوره نخست این مسابقات اسفند ماه سال قبل به میزبانی تبریز برگزار شده بود. در این دوره نیز همچون دوره پیشین، عضویت جامعه ورزش کارگری شرط لازم ورزشکاران برای شرکت در این مسابقات است. 

گفتنی است کلیه مجوزهای لازم از سازمان های ذی صلاح برای برگزاری این دوره از مسابقات در شرایط کرونایی اخذ شده است و این مسابقات زیر نظر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و با حضور اورژانس و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

کد خبر: 46202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =