واگذاری فرآیند صدور و تمدید گواهینامه‌ شغلی به ادارات کل کار استان‌ها

فرآید صدور و تمدید گواهینامه‌های شغلی ایرانیان شاغل خارج از کشور به ادارات کل استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمود کریمی بیرانوند» سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال طی بخش نامه‌ای، صدور و تمدید گواهینامه‌های شغلی ایرانیان شاغل خارج از کشور را به ادارات کل استانی واگذار کرد.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اجرای سیاست تمرکز زدایی و تکریم ارباب‌ رجوع، فرآیند اجرای صدور و تمدید گواهینامه‌های شغلی ایرانیان شاغل در خارج از کشور، از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها واگذار می‌شود.

 ضروری است متقاضیان واجد شرایط اخذ گواهینامه‌های شغلی، از این تاریخ به ادارات کل اجرایی استان مربوط مراجعه کنند.

این فرآیند تا کنون در دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شد.

کد خبر: 46254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =