سفر رایگان در مترو تهران با انجام ورزش همگانی

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای طرح ورزش همگانی در مترو خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سید محمد نقیب از اجرای طرح ورزش همگانی در متروی تهران خبر داد و گفت: هم‌زمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح «با ورزش همگانی، رایگان سفر کن» باهدف ترویج فرهنگ تندرستی، ورزش، ارتقای سلامت و آمادگی جسمانی مسافران مترو، در ایستگاه‌های امام خمینی (ره) و تئاتر شهر اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود، گفت: مسافران در همه گروه‌های سنی می‌توانند با مراجعه به پایگاه ورزش همگانی مستقر در ایستگاه با انجام حرکات ورزشی شامل طناب‌زنی،  کتل بل، آمادگی جسمانی،  مینی فوتبال، روپایی و گوی پردار، زیر نظر کارشناس مربوطه از یک‌بار سفر رایگان در مترو بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: طرح «با ورزش همگانی، رایگان سفر کن» از ۱۶ شنبه تا پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ اجرا می‌شود.

نقیب همچنین از برپایی میز خدمت در ایستگاه‌های منتخب مترو با مشارکت و همکاری سپاه محمد رسول‌الله (ص)  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه در ایستگاه‌های تجریش، فرهنگسرا و ابن‌سینا برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه افزود: این برنامه فرهنگی و اجتماعی با ارائه خدمات مشاوره توسط کارشناسان در امور خانواده، سبک زندگی، آموزش صنایع‌دستی، روان‌شناسی و پزشکی میزبان شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی است.

وی در پایان از فضاسازی قطارهای مترو به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نیز خبر داد و گفت: با استفاده از طرح پرچم افتخار، تمامی قطارهای مترو مزین به طرح پرچم پرافتخار کشور عزیزمان شده‌اند که در زمان تردد و ورود به ایستگاه در معرض تماشای مسافران قرار می‌گیرد.

کد خبر: 46408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =