گرانی بلیط هواپیما در کمیسیون عمران رسیدگی می‌شود

فیروزی پوربادی گفت: هنوز فرصت نشده است که با سازمان هواپیمایی کشور در این رابطه صحبت کنیم ولی قطعاً در کمیسیون عمران این موضوع را مطرح و از مسئولان می‌خواهیم برای ارائه توضیحات به کمیسیون مراجعه کنند.

رحمت اله فیروزی پوربادی؛ عضو کمیسیون عمران و رییس کمیته حمل و نقل هوایی مجلس شورای در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با بالا رفتن نرخ بلیط هواپیما  با بیان اینکه شرایط به نحوی است که تمام عوامل دست به دست هم می‌دهند تا قیمت‌ها مدام افزایش یابد افزود: علی رغم وعده وزیر راه مبنی بر ساماندهی نرخ بلیط هواپیما ظرف مدت یک ماه، ولی همچنان شاهد نابسامانی در این حوزه و افزایش قیمت بلیط ها هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس به ضرورت رسیدگی دولت به مشکلات صنعت هوایی اشاره کرد و عنوان کرد: صنعت هوایی باید تقویت شود تا بتواند روی پای خود بایستد، تحریم ها تاثیر بسیار بالایی در اقتصاد کشور به ویژه بر صنعت هوایی گذاشته است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات کنونی ایرلاین ها ناشی از تشدید تحریم ها، تأمین تجهیزات و قطعات هواپیما است، در شرایط فعلی تحریم ها موجب شده که شرکت های هواپیمایی با سختی اقدام به تأمین تجهیزات کنند که این مسئله، هزینه های مالی ایرلاین ها را بالا برده است.

رییس کمیته حمل و نقل هوایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه دولت و سازمان هواپیمایی کشور است که بر قیمت ایرلاین‌ها نظارت کند و چنانچه  شهروندان شاهد گران‌فروشی بلیت هواپیما بودند حتما گزارش دهند.

فیروزی پور بادی در رابطه با افزایش نرخ بلیط هواپیما گفت: با توجه به اینکه فصل بودجه  و رسیدگی به آن است هنوز فرصت نشده است که با سازمان هواپیمایی کشور در این رابطه صحبت کنیم ولی قطعاً در کمیسیون عمران این موضوع را مطرح و از مسئولان می‌خواهیم برای ارائه توضیحات به کمیسیون مراجعه کنند.

کد خبر: 46704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =