قهرمانی یزد در رقابت‌های دارت کارگران کشور

کارگران استان یزد در مسابقات قهرمانی دارت کشور گرامیداشت دهه فجر به قهرمانی دست پیدا کردند.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور که با حضور ورزشکاران این رشته از ۱۶ استان مختلف کشور برگزار شده بود، با قهرمانی کارگران استان یزد به کار خود پایان داد. در این مسابقات که به مناسبت و بزرگداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی شهر شاهرود برپا شد، ۶۴ دارت‌باز از سراسر کشور حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت پرداختند. 

 خراسان شمالی،خراسان رضوی،خراسان جنوبی،کرمان،یزد،مرکزی،گلستان،خوزستان،سمنان،تهران،مازندران،کردستان،اصفهان،اردبیل،قم و ایلام استان‌هایی بودند که در این دوره از مسابقات دارت قهرمانی کشور، نماینده داشتند. در پایان این مسابقات که به مدت دو روز برگزار شده بود تیم استان یزد توانست به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کرده و کاپ قهرمانی را از آن خود کند. تیم استان اردبیل روی سکوی دوم ایستاد و نایب قهرمان این مسابقات شد. کارگران استان خراسان شمالی نیز توانستند در رقابتی نزدیک با اردبیلی‌ها به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

صباح صفری نژاد نماینده فدراسیون،محمدرضا فراهانی دبیر انجمن کمیته های ورزشی فدراسیون،جابر قمی رئیس کمیته دارت کارگران کشور و غلامرضا شاکر مسئول برگزاری مسابقات مهمانان ویژه مسابقات دارت کارگران کشور بودند که در روز اختتامیه و مراسم اهدای مدال و کاپ حضور داشتند. گفتنی است دوره پیشین مسابقات دارت کارگران به مناسبت روز پرستار در دو بخش زنان و مردان و به صورت مجازی برگزار شده بود.

کد خبر: 46830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =