اظهارات علی‌نژاد درباره شرایط کرونایی در ورزش

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: تصمیمات به موقع و درست در شرایط سخت شیوع ویروس کووید ۱۹ توسط اعضای ستاد مقابله با کرونا منجر شد تا در سخت ترین شرایط، ورزشکاران ما ۱۰ سهمیه المپیک کسب کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، مهدی علی‌نژاد  این اظهارات را در چهلمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش بیان کرد و افزود: ایران و کل دنیا که به خاطر کرونا در شوک بودند اما توانستیم با تدبیر، پروتکل‌هایی را اعمال کنیم که ورزش را در شرایط مطلوب و سلامت نگه دارد و این اقدام یکی از برگ‌های زرین در بحث مقابله با کرونا بود.

وی به همکاری ستاد مقابله با کرونا و مجموعه ورزش اشاره کرد و گفت: کرونا به طور یقین به‌زودی در کشور پایان نمی یابد اما از موج سوم به خوبی گذشتیم و تجربه‌ای که از موج اول و دوم داریم نشان می‌دهد که نباید این شرایط عادی‌سازی شود چون قابل بازگشت است.

معاون وزیر ورزش اظهارداشت: ورزش قهرمانی با تدابیری که از سوی ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون‌ها انجام گرفت از شهریورماه کار خود را به صورت جدی آغاز کرد و آنچه که برای ورزش درنظر گرفته شد اثر بخش بود.

علی نژاد ادامه داد: برگزاری لیگ‌ها و رویدادها نشان می‌دهدکه با وجود شیوع کرونا و برنامه‌ریزی برای حفظ سلامتی ورزشکاران در رشته های‌مختلف، هنوز ورزش قهرمانی زنده است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که مشخص است المپیک در زمان اعلام شده برگزار می‌شود و باید آمادگی لازم را برای حضور قدرتمند در این رویداد بزرگ داشته باشیم.

کد خبر: 4684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =