عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان واریز شد

«بیت‌اله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از واریز عیدی به حساب مستمری بگیران این صندوق  خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی، برقراری عنوان کرد: مبلغ عیدی براساس مصوبه هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه تعیین و برای مستمری بگیرانی که بیش از شش ماه از زمان دریافت مستمری آن ها می‌گذرد ۶.۵۰۰.۰۰۰ ریال و مستمری بگیرانی که کمتر از شش ماه از زمان دریافت مستمری آن ها می گذرد ۳.۲۵۰.۰۰۰ ریال دریافت کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: تعداد کل مستمری بگیران مشمول دریافت عیدی از صندوق ۱۴۳هزار و ۸۹ خانوار است.

مدیرعامل صندوق همچنین اظهار داشت: تعداد ۷۴هزار و ۳۹۴ خانوار از دریافت کنندگان عیدی، مشمولین مستمری بازماندگان، تعداد هشتهزار و ۱۱ خانوار مشمولین مستمری از کارافتادگی کلی، تعداد ۴۷هزار و ۸۳۲ خانوار مشمولین مستمری بازنشستگی پیش از موعد و نیز تعداد ۱۲هزار و ۸۵۲ خانوار مشمولین مستمری پیری (سالمندی) در بهمن ماه سال جاری عیدی از صندوق دریافت می کنند.

وی همچنین ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه روستای شین آباد استان آذربایجان غربی و درود زن استان فارس اعلام کرد: عیدی تعداد ۲۶ نفر دانش آموزان حادثه دیده روستای شین آباد و تعداد ۸ نفر دانش آموزان حادثه دیده روستای درود زن نیز همزمان با واریز عیدی سایر مستمری بگیران صندوق امروز شنبه به حساب آن ها واریز می شود.

کد خبر: 47224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =