بهره‌برداری از مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای فامنین

مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان فامنین با حضور دکتر «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، «وهب مختاران» مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان در این مراسم اظهار داشت: مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای فامنین در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و یکهزار و ۴۰۰ مترمربع زیر بنا راه‌اندازی شد.

این مرکز با جذب ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش ساختمان و تاسیسات و هشت میلیارد ریال در بخش تجهیزات که از کل مبلغ ۱۲ میلیارد ریال با حمایت بنیاد برکت تأمین شده آغاز به کار کرد.

مختاران با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی ۲ منظوره در دو طبقه با هشت کارگاه آموزشی به همراه قسمت اداری و سالن آزمون احداث شده است، ادامه داد: کارگاه‌های اتومکانیک، برق و کامپیوتر در طبقه اول مختص برادران و کارگاه‌های طراحی دوخت، صنایع دستی(مکرومه بافی)، صنایع چرم و نقشه کشی در طبقه دوم و مختص خواهران است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان تصریح کرد: این آموزشگاه برای پنج مربی در قسمت خواهران، سه مربی در قسمت برادران و ۲ نفر در کادر اداری ایجاد اشتغال کرده است.

افتتاح این مرکز تخصصی آموزش فنی‌وحرفه‌ای، مردم شهرستان فامنین را از مراجعه به سایر شهرستان‌ها برای دریافت خدمات آموزشی در رشته‌های نامبرده بی نیاز می‌کند.

اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان دارای ۲۲ مرکز آموزش دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی است.

شهرستان فامنین از توابع استان همدان و در شمال مرکز استان واقع شده است.

کد خبر: 47650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =