خبر سرپرست تیم ملی از آغاز اردوی والیبالیست‌ها

زمان آغاز اردوی تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام شد.

به گزارش آتیه آنلاین،  امیر خوش‌خبر درمورد بازگشتش به تیم ملی والیبال اظهار داشت: خدا را شاکرم که تیم ملی والیبال ایران از سال ۱۳۸۵ که مسئولیت سرپرستی آن را بر عهده گرفته‌ام، روند رو به رشدی را طی کرده است و در حال حاضر تیم جهانی و مورد احترام قدرت‌های والیبال دنیا است. امیدوارم بتوانم باز هم نقش موثری در این را ه داشته باشم. در این مدت تمامی اعضای خانواده بزرگ والیبال در موفقیت تیم ملی نقش داشتند و ادامه این مسیر در اولویت‌های فدراسیون است.

وی تصریح کرد: امسال نیز تابستانی طولانی، سخت و حساسی در پیش داریم و باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش زیاد بتوانیم تمام شرایط را برای اجرای برنامه‌های کادر فنی مهیا کنیم تا بازیکنان در شرایط مطلوب و حتی ایده‌آل وارد مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی شوند.

خوش‌خبر درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: بر اساس برنامه تدوین شده از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، نخستین اردوی آماده‌سازی از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و حدود ۳۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که بازیکنان در دو تیم الف و ب تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز خواهند کرد و بازیکنان طبق نظر سرمربی تیم ملی بر اساس عملکرد و پست‌ها در دو تیم تقسیم و جابجا خواهند شد که اسامی آنها پس از پایان لیگ برتر از سوی عطایی اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی درخصوص اردوی برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: سرمربی تیم ملی درخواست اردو و دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی داشت و نظرش اردو در فرانسه و دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور بود که ما از همین امروز با فدراسیون والیبال فرانسه وارد مذاکره شدیم.

وی ادامه داد: اگر شرایط مهیا شود قبل از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها دو بازی دوستانه با تیم ملی والیبال فرانسه خواهیم داشت، اما هنوز این برنامه نهایی نشده است و در صورت توافق این بازی‌ها انجام خواهد شد و سپس وارد ماراتن لیگ ملت های والیبال خواهیم شد.

خوش‌خبر خاطرنشان کرد: پس از لیگ ملت‌ها در صورت نهایی شدن حضورمان در جام واگنر به لهستان خواهیم رفت و سپس وارد مسابقات قهرمانی جهان خواهیم شد و پس از آن برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی به چین خواهیم رفت. این برنامه فشرده نیازمند تدارکات و حمایت خوب است که تمام تلاشمان را در این راه خواهیم کرد.

کد خبر: 47982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =