ثبت بیش از چهار هزار ایده اشتغال‌زا در بانک ایده

سرهنگی، رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: ایده برگزاری جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی و تاسیس بانک ایده، با توجه به فراوانی ایده های ارسالی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین، رحیم سرهنگی، رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی گفت: در واقع این جشنواره و ایده تاسیس بانک ایده با توجه به فراوانی ایده های ارسالی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفت.

وی افزود: چهار هزار و ۶۵۵ ایده در این مدت به ثبت رسید که بیش از ۳ هزار ایده به مرحله داوری جشنواره رسیدند و این داوری توسط کارآفرینان برتر سال‌های گذشته صورت گرفت.

سرهنگی بیان داشت: سپس ۳۱۵ ایده در سطح ملی مطرح و مورد داوری دوباره قرار گرفت و در مرحله پایانی تعداد ۱۵ ایده با فاصله زیاد از دیگر ایده ها انتخاب  و تبدیل به ایده های برتر اولین جشنواره ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی شدند.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی تصریح کرد: ایده های حاضر در این دوره در بخش ها و حوزه های مختلف صورت گرفت و نکته مهم این است که میانگین سنی افراد حاضر در این دوره از جشنواره بین ۲۵ تا ۳۵ سال بوده که نشان از وجود  جوانان ایده پرداز در کشور است.

کد خبر: 48044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =