تلاش در بازاریابی بین المللی در خصوص ایده های اشتغالزا

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی در جمع خبرنگاران گفت: ایده های برتر رسیده به دبیرخانه این جشنواره را از طریق دستگاه های دیگر مانند معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی و دیگر نهادها پیگیری و پشتیبانی کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حجت الله، عبدالملکی اظهار داشت: یکی از راهکارهای پشتیبانی از ایده های برتر اشتغالزا، تلاش در بازاریابی بین المللی برای گسترش محصولات ناشی از اجرای این ایده ها است.
عبدالملکی همچنین ادامه داد: سامانه صدور مجوزهای کسب و کار در حدود ۱۵ روز گذشته بیش از ۵ هزار مجوز را صادر کرده است که در این خصوص، برای اشتغال هایی که نیاز به مجوز ندارند و ثبت محور هستند یکهزار و ۲۱۰ درخواست ثبت و به همین تعداد مجوز صادر شده است.
وی گفت: در همین راستا برای کارها و اشتغال های مجوز محور نیز چهارهزار و ۲۰۰ درخواست به ثبت رسیده و ۲ هزار و ۳۰۰ مجوز در این راستا توسط سامانه صدور مجوزهای کسب و کار صادر شده است و دیگر درخواست ها به دلیل اینکه سه روز فرصت آنها برای صدور مجوز به پایان نرسیده، مجوز آنها صادر نشده است.
وی ادامه داد: براساس سازوکار سامانه، درخواست‌ها پس از سه روز از جریان ثبت، اگر توسط مسئولان بررسی و و ثبت نشود، به طور خودکار توسط سامانه صادر خواهد شد.
نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی، امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این وزارتخانه و ۱۵ نفر از ایده پردازان برتر منتخب در این جشنواره در وزارت تعاون، برگزار شد.
کد خبر: 48059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =