حسینی: پیش‌بینی قهرمان لیگ والیبال ساده نیست

پاسور با سابقه تیم پیکان گفت: از آنجایی که چند تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند، نمی‌توان پیش بینی کرد کدام تیم به قهرمانی می‌رسد.

امیر حسینی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، در خصوص جدایی‌اش از تیم سایپا و پیوستن به پیکان در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران گفت: پس از تغییر و تحولاتی که در زمینه نیمکت مربیگری تیم پیکان صورت گرفت، شرایط را سنجیدم  و تصمیم گرفتم که در ادامه مسابقات در تیم دیگری به میدان برود.

پاسور اسبق تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: تیم پیکان هم در نیم فصل تغییراتی را داشت و من بعد از آنکه از این تیم پیشنهاد داشتم به جمع پیکانی‌ها پیوستم.

حسینی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها عنوان می‌کنند امیر حسینی قرار است در تیم پیکان به نیمکت مربیگری هم کمک کند و به نوعی مربی بازیکن به شمار می‌رود، گفت: من در تیم پیکان هر کمکی که از دستم بر بیاید می‌کنم. هدف ما این است که در ادامه لیگ بهترین شرایط را برای پیکان رقم بزنیم. واقعیت این است که تیم پیکان همیشه جزو مدعیان قهرمانی به شمار می رفته اما امسال در نیم فصل حاشیه‌هایی داشت و نتوانست روی نتیجه گیری تمرکز کند. برای همین نیم فصل دوم فرصتی برای تکرار اشتباه ندارد.

وی  در ادامه گفت: من هنوز به طور کامل به هماهنگی با بازیکنان دیگر نرسیده‌ام. تیم سایپا برای جدایی من و دادن رضایت‌نامه کمی تعلل کرد و من دیر به تمرینات پیکان پیوستم. برای همین هنوز کمی زمان لازم است که به هماهنگی کامل دست پیدا کنم. با این حال پیکان توانست نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد و این نشانه خوبی برای ادامه فصل است.

حسینی افزود: رضا صفایی پشت خط زن سایپا نیز همراه با من از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به پیکان آمده است. ما بازی هم را می شناسیم و می‌توانیم به پیکان کمک کنیم.

پاسور تیم پیکان در پایان گفت: امسال شاهد برگزاری لیگ با کیفیتی در والیبال ایران هستیم. بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و این یعنی هنوز نمی‌توان به درستی پیش بینی کرد که جام قهرمانی به کدام تیم خواهد رسید. رقابت تنگاتنگ است و در نهایت تیمی قهرمان خواهد شد که کمتر اشتباه کند.

کد خبر: 4881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =