پلی پروپیلن جم تندیس ویژه برترین‌های بازار سرمایه را دریافت کرد

شرکت پلی‌پروپیلن جم با کسب رتبه دوم در برترین‌های بازار سرمایه ایران موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پلی پروپیلن جم، مدیرعامل این شرکت در حاشیه نشست تجلیل از برترین‌های بازار سرمایه ایران این موفقیت را مرهون همراهی سهامداران، هیات مدیره و تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانست، و گفت: این موفقیت مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی  کارکنان شرکت پروپیلن جم آن هم در شرایط سخت بوده است.

سید مصطفی فیض درخصوص  ارتقاء کیفی و کمی تولیدات این شرکت در سال آتی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده تولید محصولات نوآورانه و متنوع خواهد بود.

براساس این گزارش، در بخش افزایش سودآوری، شرکت پلی پروپیلن جم (سهامی عام) با توجه به سودآوری مستمر سال های اخیر، دریافت گزارش حسابرس و بازرس قانونی مطلوب در ۵ سال گذشته و بدون قید شرط، پرداخت سود سهام عملکرد سال ۱۳۹۹ از طریق سجام و قبل از موعد مقرر قانونی به سهامداران و بالاترین حاشیه سود عملیاتی در میان شرکت های پذیرفته شده سازمان بورس و اوراق بهادار رتبه دوم را به خود اختصاص داد و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه شد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از شرکت های برتر سازمان بورس اوراق بهادار سال ۱۴۰۰ که با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، با دو معیار افزایش سودآوری؛ در نظر گرفتن حاشیه سود عملیاتی - سود خالص- افزایش فروش و افشای پیش از موعد اطلاعات؛ شفافیت و ارائه گزارش شفاف برگزار شد.

کد خبر: 48866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =