بودجه پیشنهادی صندوق بازنشستگی فولاد تصویب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد طی پیام ویژه ای با تبریک ایام بهار، خبر داد که هیات امنای این صندوق با تصویب بودجه پیشنهادی صندوق، زمینه تداوم خدمت رسانی بهتر از جهت خدمات رفاهی و برنامه ریزی انجام شده برای پرداخت منظم مستمری و پرداخت بخشی از مطالبات اصلاح طرح همسان‌سازی را در سال ۱۴۰۱ فراهم کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، متن کامل پیام حسین عامریان به شرح زیر است:

سلام به محضر پرمهر اعضای خانواده بزرگ باز نشستگان فولاد و معدن کشور 

طلیعه نوروز مهدوی، آغاز قرن پانزدهم هجری شمسی و فرارسیدن سال نو بر شما عزیزان مبارک باد.

با احترام مفتخرم به استحضار شما گرامیان برسانم که علی رغم مشکلات وافر و محدودیت های موجود، مساعی و زحمات طاقت فرسای چند ماهه خادمین تان در صندوق بازنشستگی فولاد به ثمر نشست و پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتا هیات امنای محترم با تصویب بودجه پیشنهادی صندوق، زمینه تداوم خدمت رسانی بهتر از جهت خدمات رفاهی و برنامه ریزی انجام شده برای پرداخت منظم مستمری و پرداخت بخشی از مطالبات اصلاح طرح همسان‌سازی را در سال ۱۴۰۱ فراهم نمودند.

ارتقای سطح معیشت، انضباط و شفافیت مالی در امور بازنشستگان و حفظ کرامت و شان بازنشستگان عزیز از اولویت‌های مهم خادمین شما در صندوق می باشد.

امیدوارم که این اقدام مقدمه‌ای برای ارتقای سطح معیشت و زمینه ای برای خدمت رسانی شایسته تر و در خور شأن برای شما عزیزان باشد. همچنین ضرورت دارد تا مراتب امتنان و سپاس خویش را از وزیر جوان، جهادی، فساد ستیز و پاکدست وزارت مردم جناب آقای دکتر عبدالملکی که با حمایت بی دریغ خود موجبات این خدمات را فراهم نمودند اعلام نموده و از خداوند منان مسئلت می‌نمایم در سال جدید همراه با همکاران سختکوشم بتوانیم با ارایه طرح ها و برنامه های تحولی و انقلابی در سایه «دولت مردمی آیت الله رییسی» قدردان بخشی از زحمات سالیان متمادی شما در عرصه صنعت فولاد و معدن کشور باشیم.

بدیهی است اقدامات اجرایی بعد از تعطیلات نوروزی به صورت دقیق اطلاع رسانی می شود.

با تجدید احترام
عضو خانواده بازنشستگان صندوق فولاد
حسین عامریان

کد خبر: 49016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =