شماره جدید نشریه "مروری بر تأمین‌اجتماعی بین‌المللی" منتشر شد

جدیدترین نشریه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، با عنوان «مروری بر تأمین‌اجتماعی بین‌المللی» ویژه ماه های ژانویه و مارس سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نشریه مروری بر تأمین اجتماعی بین المللی ویژه ماه های ژانویه و مارس سال ۲۰۲۲ میلادی حاوی مهم ترین مقالات بیمه ای با موضوعات مختلف ازجمله “مدل سازی بازنشستگی سالمندی: رویکرد رگرسیون LAD-lasso تطبیقی چندگانه”، “آیا با طرح های بازنشستگی مشارکت معین (DC) می توان از همه گیری کرونا در امان ماند؟ مطالعه موردی: کشور شیلی”، “معضلات اجرایی کردن پرداخت نقدی مشروط: آموزه هایی برای کشور غنا و دیگر کشورها”، “ارزیابی فرآیند برنامه کمک هزینه ازکارافتادگی در مالدیو” و “تاثیر عوامل نهادی و اولویت های مردمی بر هزینه های حمایت اجتماعی” است.

این نشریه، همچنین گزارش های متنوعی را برای مخاطبان تدوین کرده که از جمله آن ها می توان به “خلاصه‌ای از نظام بازنشستگی فنلاند”، “تاریخچه مختصری از نظام بازنشستگی شیلی ۲۰۰۷-۱۹۲۴: آغاز، خصوصی سازی و اعمال اصلاحات” و “تقاضا برای اصلاحات بیشتر (۲۰۲۰-۲۰۱۴): نرخ جایگزینی و حقوق بازنشستگی پایین تر” اشاره کرد.

علاقه مندان برای دریافت نسخه دیجیتالی این نشریه می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

کد خبر: 49411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =