تاکید مدیرعامل تاپیکو بر رفع موانع افزایش تولید شیمی بافت در سال جاری

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در بازدید از پتروشیمی شیمی بافت، بر ضرورت برنامه ریزی برای رفع موانع افزایش تولید در این مجتمع پتروشیمی در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی تاپیکو، ‌مسعود اسم‌خانی در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته بر پیگیری و رایزنی‌های لازم در جهت رفع موانع موجود در جهت افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی در سال جاری تأکید نمود.
 
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، بیان کرد: با این هدفگذاری دقیق رهبر معظم انقلاب می‌توانیم بسیاری از مشکلات و موانع تولید را با تکیه بر علم و دانش داخلی برطرف و  تحولی جدی را در حوزه اقتصاد و تأمین نیازهای اساسی کشور ایجاد کنیم.
 
‌ در ابتدای این جلسه آذرخش، قائم مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت، ضمن خوش آمدگویی گزارش مبسوطی از وضعیت عملکرد تولید محصولات، مالی و بازرگانی شرکت در سال ۱۴۰۰ ارائه نموده و با مقایسه عملکرد شرکت در حوزه های مختلف به عوامل تأثیرگذار آن اشاره کرد.
 
‌گفتنی است در این بازدید، رکن آبادی، رئیس هیئت مدیره، سیفیان، معاونت امور شرکت‌ها، رضایی، رئیس دفتر مدیرعامل و رستمی، مدیرعامل پتروشیمی آبادان، مدیرعامل تاپیکو را همراهی می‌کردند.

کد خبر: 49850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =