بخش تعاون آماده کمک به چرخه تأمین در کشور است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت توجه به چرخه تأمین در کشور یعنی تولید، توزیع و مصرف تأکید کرد: ما آمادگی داریم در بخش تعاون در تکمیل این چرخه به مدیران تعاونی‌ها کمک کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان مرکزی در جمع مدیران شرکت تعاونی نویدکاران زرندیه افزود: خوشحالم که در ماه مبارک رمضان توفیق حضور در این مجموعه خوب، مجاهد، تولیدکننده و فعال در عرصه جنگ اقتصادی را یافتم.

وی با ابراز خرسندی از شنیده شدن صدای فعالیت در این مجموعه اظهارکرد: هم اکنون در جنگ اقتصادی و تحریم هستیم و مدیران هر کدام از این مجموعه‌ها خودشان همان فرماندهان جنگ‌ هستند.

وی افزود: هر چقدر که ما برای فرماندهان جنگ ارزش قائل هستیم برای مدیران این مجموعه‌ها نیز  باید احترام قائل باشیم و آن‌ها را آدم های بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور و همین طور در حفظ تمامیت ارضی کشور بدانیم.

مسکنی معتقد است: وقتی یک کارگر و یا یک تحصیل کرده در یک شرکت تعطیل ناامید می شود و به برای کار دنبال جای دیگری می‌رود این همان پناهندگی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: امروز باید به کارخانه‌ها به این دید نگاه کرد و اهتمامی هم که رهبر معظم انقلاب به این موضوع دارند در نام گذاری شعار سال ها مشخص است.

مسکنی اظهارامیدواری کرد که تصمیمات خوبی در این منطقه و حوزه گرفته شود تا برای مردم و کارگران موثر باشد.

کد خبر: 49877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =