مشارکت صندوق بازنشستگی فولاد در جشنواره تجربه ماندگار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با دعوت مجدد از پیشکسوتان فولادی و معدنی عضو این صندوق برای ثبت تجارب و خاطرات دوران خدمت از مشارکت فعال این صندوق در جشنواره تجربه ماندگار خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان با اشاره به در پیش بودن پایان مهلت برگزاری جشنواره تجربه ماندگار گفت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگروه فرهنگی بازنشستگان با مشارکت صندوق های بازنشستگی و از جمله صندوق بازنشستگی فولاد تشکیل شده و این جشنواره در راستای بهره گیری از تجربیات ارزشمند شغلی و فردی بازنشستگان برگزار می شود.

وی افزود: بازنشستگان از شریف ترین اقشار جامعه هستند که در طی سالها خدمت صادقانه دانش و اندوخته های گرانبهایی به دست آورده اند که این تجارب چراغ راه جوانانی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، نقش محوری را در ساختن آینده کشور دارند.

عامریان گفت: صندوق بازنشستگی فولاد در راستای ارج نهادن به خدمات ارزشمند بازنشستگان این صندوق که سالها برای اعتلای صنعت و معدن کشور تلاش کرده اند و به منظور بهره مندی از تجارب ارزشمند این عزیزان در جشنواره تجربه ماندگار حضور فعالی دارد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی صندوق در چندین نوبت در خصوص جشنواره تجربه ماندگار اطلاع رسانی کرده اظهار امیدواری کرد این جشنواره به اهداف خود دست یابد.

به گفته وی تدوین تاریخ شفاهی از تجارب زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: ارتباط بین نسلی با جوانان در گام دوم انقلاب و با محوریت جوانان عضو خانواده بازنشستگان اهمیت بالایی دارد و خواستار انجام مصاحبه. و تدوین خاطرات توسط فرزندان، نوه‌ها، عروس‌ها و دامادهای بازنشستگان هستیم.

عامریان با اشاره به اینکه شماره همراه «۰۹۱۹۲۲۳۵۱۲۲» به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات عزیزان بازنشسته معرفی شده است و شاخص‌هایی جهت تدوین مکتوب آثار، در همین سایت قرار گرفته است که شرکت کنندگان تنها با رعایت همین چند شاخص می‌توانند برنده هدیه این جشنواره شوند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان تنها با رعایت چند شاخص حداقلی می‌توانند برنده هدیه ۲۰ میلیون ریالی این جشنواره شوند؛ توضیح داد: ۱۰ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۱۰۰ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی جوایز ویژه و ۱۰ روز دستیاری وزیر، اعطای امریه سربازی و یا ۱ تا ۳ ماه کارورزی و آموزش در شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت و حمایت از چاپ و انتشار آثار برتر، جوایز متفاوت این جشنواره است.

عامریان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار از ۱۵ اسفند سال گذشته لغایت ۱۵ اردیبهشت سال جاری است گفت: بازنشستگان فولاد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره  به نشانی https://www.tajrobeyemandegar.ir  مراجعه نمایند.

وی در پایان از تلاش های معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

کد خبر: 49921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =