افزایش تاب آوری و خوداتکایی با رویکرد دانش بنیان

جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور دانش بنیان گفت: افزایش تاب آوری و خوداتکایی بدون رویکرد دانش بنیان عملا امکان تحقق ندارد.

علی اکبر رضایی امروز در جریان مراسم معارفه رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت :یکی از محورهایی که در بحث دانش بنیان مطرح بوده، افزایش تاب آوری و خوداتکایی کشور است و بدون رویکرد دانش بنیان به این مهم دست نمی یابیم.  
به گزارش آتیه آنلاین، وی افزود :وزارت تعاون، کار و می تواند در بحث اقتصاد دانش بنیان گام های بزرگی را بردارد و دارای بسترهای مناسبی است.
جانشین وزیر کار  در امور دانش بنیان و رئیس سابق حراست  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سامانه ای در سال گذشته در قالب "سوت زنی" پیاده سازی شد و تاکنون بیش از یکهزار و ۱۰۰ اطلاع در این سامانه صورت گرفته است که منجر به شکل گیری هفت پرونده قضایی شده است.
وی تصریح کرد : در سال گذشته همچنین شناسنامه ارزیابی یکهزار و ۴۰۰ مدیر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه شده است که این مهم در تعیین مدیران اثرگذاری خواهد داشت.
جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور دانش بنیان ادامه داد : امیدواریم که تعالی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مردم در آینده پیش رو داشته باشیم.

کد خبر: 50676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =