آمادگی حداکثری نیروگاه طوس مشهد برای عبور از پیک تابستان

در مراسم معارفه سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس اعلام شد: نیروگاه طوس مشهد برای عبور از پیک تابستان آمادگی حداکثری دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی تامین؛ مراسم معارفه سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس با حضور قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی تأمین به همراه جمعی از مدیران و معاونان برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس؛ مهندس افخمی مصطفوی، مدیرعامل نیروگاه طوس اظهار داشت: پرسنل نیروگاه طوس با تلاش شبانه روزی توانسته با گذشت بیش از ۳۶ سال از عمر خود با همان توان اولیه، تولید برق داشته باشد و در حال حاضر با توجه انجام تعمیرات میان دوره ای سه واحد و تعمیرات اساسی واحد یک، آماده تولید با حداکثر توان برای گذر از پیک تابستان هستیم.

مهندس احمدی مهر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی تأمین نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمت کش نیروگاه طوس، اظهار داشت: سیاست و خط مشی هلدینگ انرژی تأمین بر جذب مدیران متخصص بوده و بر همین اساس انتخاب آقای دشتی، صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بودجه و کمبود منابع انسانی بکار خواهیم بست.

مهندس دشتی، سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس نیز ضمن ابزار خرسندی از حضور در نیروگاه طوس گفت: وضعیت مناسب نیروگاه، نشان از تلاش منابع انسانی متعهد و متخصص آن می باشد و با توجه به کمبود ظرفیت شبکه برای تابستان جاری، نیاز به آمادگی حداکثری تولید برای عبور از پیک تابستان داریم.

وی ضمن تاکید بر تشکیل جلسه ماهیانه برای حل مسائل و مشکلات نیروگاه، خواستار تغییر روش کاری برای فرایندهای طولانی شد و بر استفاده از تجهیزات جدید برای کاهش هزینه‌ها تاکید نمود.

در پایان با همراهی مدیرعامل نیروگاه طوس، بازدیدی از مراحل تعمیرات اساسی واحد یک و اتاق فرمان انجام گرفت.

کد خبر: 50697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =