کمیته بیمه و درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد

در راستای تعامل مناسب و دوسویه و جهت ایجاد همبستگی و هم افزائی سازمانی، کمیته بیمه و درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور مدیران بیمه‌ای و درمانی تشکیل شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در ابتدای این نشست، مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: در طول مدت زمان حضور در این اداره کل، برای هر نوع همکاری و رفع مشکلات تلاش داشته ام و از همکاران خود نیز می خواهم مثل همیشه تعامل و همکاری مناسبی با شرکای اجتماعی داشته باشند.

داود سعدزاده افزود: همکاران اداره کل و شعب همواره در تلاش جهت کسب رضایت جامعه کارگری و بازنشستگان بوده و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمیکنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اظهار کرد: با توجه به تعطیلی شعبه دو حصارک، مراجعین شعبه باید به کمالشهر مکان شعبه چهار مراجعه کنند. بر همین اساس موضوع جانمایی انجام شده و تجهیز مکان جدید شعبه دو در اولویت و راس امور قرار داشته و اقداماتی در جهت راه‌اندازی این شعبه انجام شده است که امیدواریم بزودی شاهد راه‌اندازی شعبه دو باشیم  .

داود سعد زاده، مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز اظهار کرد: این جلسات باید به سمتی هدایت شود که اگر مشکلی بین حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی و شرکای اجتماعی وجود دارد با این‌گونه نشست‌ها و تعاملات حل شده و همواره هماهنگی و همکاری مناسبی ایجاد شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز افزود: هدف ما باید این باشد که تصمیماتمان را با هماهنگی شرکای اجتماعی خود اتخاذ کنیم زیرا تصمیمات بدون هماهنگی با شرکای اجتماعی در بسیاری از موارد با مشکل روبرو بوده است و ازهمین رو و با هماهنگی شرکای اجتماعی مجدانه پیگیر افزایش متناسب حقوق امسال هستیم.

سعد زاده در ادامه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک صندوق غیر دولتی بدون بودجه دولتی است و مدیران بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی در جهت حفظ و صیانت از این صندوق در حوزه های درمانی و بیمه ای مسئولیت مهمی بر عهده دارند و لازم است برای پیشبرد امور هماهنگی مناسبی فی مابین شرکای اجتماعی سازمان فراهم کند.

همچنین وی با اشاره به مشکلات پرداخت حق بیمه اظهار کرد: بحث پرداخت به موقع حق بیمه از سوی کارفرمایان مسئله بسیار مهمی است که متاسفانه کارفرمایان به بهانه شرایط اقتصادی، دیرکرد زیادی در پرداخت آن داشته و در مواردی بعد از گذشت چندین ماه، با تخفیف حق بیمه را پرداخت می نمایند که این موضوع باعث می شود با کسری بودجه مواجه باشیم.

در ادامه دکتر طاهرخانی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی پلی کلینیک تخصصی حصارک، مراجعین این مرکز درمانی در بین مراکز درمانی دیگر تقسیم شده و شلوغی مضاعفی برای آن مراکز ایجاد نموده اند و تعدادی از بیماران این پلی کلینیک نیز به علت شلوغی آن مراکز درمانی از دریافت خدمات محروم شده اند. بر همین اساس موضوع پلی کلینیک تخصصی حصارک برای این مدیریت در اولویت و راس امور قرارداشته و اقداماتی در جهت راه اندازی این پلی کلینیک انجام شده است که امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی پلی کلینیک تخصصی در ساختمانی مناسب باشیم

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان کارگری و بازنشستگی استان نیز نسبت به بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی استان از زحمات و تلاش‌های کارکنان این بخش‌ها تشکر و قدردانی شد.

کد خبر: 51111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =