برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی سرپرست بهزیستی استان، طی حکمی رضا محمدی را به عنون سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی استان منصوب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، مراسم تکریم و معارفه معاون امور توانبخشی بهزیستی با حضور سرپرست اداره کل، اعضای شورای معاونین و کارشناسان حوزه توانبخشی در محل بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم سرپرست اداره کل در آیین تکریم و معاون توانبخشی با بیان اینکه جابجایی مسئولیت‌ها لازمه تحولات درون‌سازمانی است، گفت: کار در مجموعه بهزیستی توفیق الهی است و آنچه که به انسان در راه خدمت‌رسانی قوت قلب می‌دهد رفع دغدغه‌های افراد جامعه هدف و کسب رضایت ولی‌نعمتان است.

وی حوزه معاونت توانبخشی را از محوری‌ترین حوزه‌های تخصصی بهزیستی مطرح کرد و گفت: قطعاً فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده از طریق معاونت توانبخشی که طیف وسیعی از افراد جامعه هدف را در برمی‌گیرد برکسی پوشیده ‌نیست و خدمات بسیار متعدد و مختلفی از طریق این معاونت به ولی‌نعمتان تحت پوشش ارائه می‌شود.

رضایی اثربخشی برنامه‌ها را منوط به تحقق اهداف در بین افراد جامعه هدف و در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: داشتن روحیه مطالبه‌گری، تقویت روحیه خودباوری، امیدآفرینی و اعتمادبه‌نفس از جمله نکات بارز در راستای خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان هستند که باید همه به این سنت حسنه مفتخر و مزین باشیم.

این مسئول جذب مشارکت‌های اجتماعی، ارتباط و تعامل تنگاتنگ با سایر حوزه‌ها را از جمله وظایف مسئول جدید توانبخشی بهزیستی استان خطاب کرده و بر استفاده از خردجمعی و استفاده از دانش و ظرفیت بالای افراد حاذق و توانمند در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد.

گفتنی است در این برنامه از خدمات چندین ساله علی یعقوبی معاون سابق توانبخشی تکریم و رضا محمدی به عنوان سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان معرفی شد.

کد خبر: 51115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =