مناسب‌سازی معابر به همراهی جامعه هدف نیاز دارد

سرپرست بهزیستی گلستان در نشستی با اعضای کمیته تخصصی مناسب سازی استان و نمایندگان منتخب انجمن های معلولین به گفت و گو پرداخت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ اعضای کمیته تخصصی مناسب سازی استان و نمایندگان انجمن های معلولین گلستان در دیدار با عارف کیائی سرپرست بهزیستی و محمود امانیان معاون توانبخشی این اداره کل دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار کیائی ضمن تشکر از همراهی حضار در جلسه گفت: جامعه تحت پوشش حوزه معاونت توانبخشی یکی از مهم‌ترین جامعه هدف سازمان بوده و نمونه بارز صبر و توکل به خداوند در جامعه هستند.

وی افزود: برای رفع مشکلات مناسب‌سازی استان نیاز به حمایت و راهنمایی توانخواهان عزیز را داریم چرا که وسعت دید آنان در این زمینه قطعاً بیشتر و بهتر از ماست.

همچنین محمود امانیان در ادامه جلسه با تشریح خدمات انجام شده در این خصوص گفت: مناسب‌سازی فقط برای مبلمان شهری نبوده و ما نیاز به مناسب سازی در تمام موضوعات جامعه مانند رسانه و فضای مجازی نیز داریم.

معاون توانبخشی گلستان تصریح کرد: فعالان فضای مجازی و تولید کنندگان محتوای دیجیتال با ورود به عرصه مناسب سازی این محیط ویژه مددجویان تحت پوشش می‌توانند گام بلندی در راستای فرهنگ سازی برخورد با این افراد و جذب مشارکت آنان اقدام کنند.

در ادامه جلسه هریک از اعضا نظرات و مشکلات خود در این خصوص مطرح کردند.  

کد خبر: 51183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =