گسترش طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی زنجان گفت: گسترش طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان، دومین جلسه بررسی راهکارهای افزایش جذب بیمه شدگان جهت طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی با حضور محمود عزیزخانی مدیر کل استان، معاونت تعهدات بیمه‌ای، کارشناس ارشد اداره امور بیمه شدگان، روابط عمومی و همکاران ذی‌مدخل در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

عزیزخانی در جمع همکاران مرتبط با طرح در شعب و کارگزاری‌ها بیان کرد: سیاست‌های کلی سازمانی در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر گروه‌های هدف طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی بوده و از اولویت‌های سازمان است.

وی افزود: این طرح در صدد تحقق پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی به صورت حداکثری برای آحاد جامعه است. در این راستا از تمامی همکاران انتظار داریم بر اساس وظیفه سازمانی و رسالت انسانی تمام تلاش خود را بکار ببرند.

در ادامه همکاران حاضر درجلسه که از شعب و کارگزاری‌های استان حضور داشتند، با ارائه راهکارهای پیشنهادی، اقدامات عملی و کاربردی را در این خصوص مورد بررسی قرار داده و مقرر شد تا با استفاده از تمام ظرفیت ستاد استان، شعب و کارگزاری‌های سطح استان اقدام شود.

همچنین با تعامل با مراکز آموزش عالی استان، شهرداری‌ها و پیام رسانی از طریق فضای مجازی و ... به نحو گسترده اطلاع‌رسانی انجام شود.

کد خبر: 51191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =