برای رسیدن به پیشرفت باید ریسک‌پذیر باشیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت ساختمانی کار منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ گفت: برای رسیدن به پیشرفت باید ریسک‌پذیر باشیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه، پس از گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت منتهی به تاریخ فوق الذکر تصویب شد.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه مدیریتی کنونی و همچنین مدیرعامل پیشین شرکت ساختمانی کار گفت: این موضوع که رویه های غلط در سالهای گذشته اینک به چشم نمی خورد نکته مثبتی است.

وی افزود: البته نگاه ما باید به آینده بوده و برای تحقق برنامه های پیش رو تلاش مضاعفی داشته باشیم.

عامریان با تاکید بر لزوم احساس مسئولیت و شجاعت در انجام امور و با تاکید بر اینکه برای رسیدن به پیشرفت باید ریسک پذیر باشیم، اظهار داشت: ما در چارچوب اصول و ضوابط از مدیران شرکت های زیرمجموعه حمایت می کنیم تا وضعیت شرکت ها بهبود یابد.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، صومعه سرپرست شرکت ساختمانی کار گزارشی از اقدامات و برنامه های شرکت ارائه کرد.

وی افزود: اصلاح ساختار مالی و منابع انسانی، تعریف طرح ها و پروژه های جدید و شناسایی سبد املاک برای تهاتر از اهم برنامه های آینده است.

کد خبر: 51251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =