تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری کاهش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از کاهش نزدیک به ۲۰ درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ بهروز رحیم زاده ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت:  تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال قبل نزدیک به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه صیانت از نیروی کار از مهمترین وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است افزود: کاهش تعداد مقرری بیگران بیمه بیکاری در استان نشان دهنده کاهش تعدیل و اخراج نیروی کار و در نهایت صیانت از نیروی کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: طی سه ماه اول سال جاری تعداد یک هزار و ۵۲۹ نفر از مقرری بیمه بیکاری بهرمند شدند که این رقم در مدت مشابه سال قبل تعداد یک هزار ۸۷۶ نفر بود.

بهروز رحیم زاده ادامه داد: مقرری بیمه بیکاری ۱۶۶ نفر نیز در سال جاری به جهت کشف اشتغال پنهان، عدم قبول شغل پیشنهادی و عدم حضور در کلاس های آموزش فنی و حرفه ای قطع شد.

وی گفت: ۶۱ نفر از مقرری بیگران بیمه بیکاری در سه ماهه اول سال جاری نیز با معرفی به واحدهای اقتصادی یا به صورت خود اشتغالی مشغول به کار شدند.

کد خبر: 51508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =